Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

Κρεπούλες Φραουλένιες!!!


Καλημέρα Φίλοι Επίσημα και ημερολογιακά μπορώ να ευχηθώ Καλό Καλοκαίρι...Χάθηκα λιγάκι γιατί δουλέυω αρκετές ώρες και δεν έχω τρελό χρόνο αλλά σιγά σιγά ελπίζω να ξαναβρώ τους ρυθμού μου.
Πάμε να δούμε τη Συνταγή για να γλυκαθούμε.





ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΒΑΣΗ ΚΡΕΠΑΣ
2 ΑΒΓΑ
1 ΦΛΥΤΖΑΝΙ ΓΑΛΑ
1 ΦΛΥΤΖΑΝΙ ΑΛΕΥΡΙ
2 ΚΟΥΤΑΛΙΕΣ ΤΗ ΣΟΥΠΑΣ ΒΟΥΤΥΡΟ ΛΙΩΜΕΝΟ

ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΕΜΙΣΗ
ΜΕΡΈΝΤΑ 2 ΓΕΥΣΕΩΝ ΣΟΚΟΛΆΤΑ ΦΡΑΟΥΛΑ
ΦΡΑΟΥΛΕΣ ΦΡΕΣΚΕΣ ΚΟΜΜΕΝΕΣ 
ΜΠΙΣΚΟΤΟ ΤΡΙΜΕΝΟ
ΦΟΥΝΤΟΥΚΙ ΤΡΙΜΕΝΟ 


ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΓΙΑ ΒΑΣΗ ΚΡΕΠΑΣ
ΧΤΥΠΑΩ ΤΟ ΑΒΓΟ ΕΠΕΙΤΑ ΡΙΧΝΩ ΤΟ ΑΛΕΥΡΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΤΟ ΓΑΛΑ Κ ΤΟ ΒΟΥΤΥΡΟ Κ ΑΝΑΚΑΤΕΥΩ ΚΑΛΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΧΥΛΟΣ...


ΣΕ ΕΝΑ ΤΗΓΑΝΑΚΙ ΤΗΣ ΚΡΕΠΑΣ Η ΑΝΤΙΚΟΛΛΗΤΙΚΟ ΜΕ ΕΝΑ ΧΑΡΤΑΚΙ ΒΡΕΓΜΕΝΟ ΜΕ ΛΑΔΑΚΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΛΑΦΡΙΑ ΕΠΑΛΕΙΨΕΙ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΟΥΤΑΛΙΕς Κ ΜΕ ΜΙΑ ΞΥΛΙΝΗ ΣΠΑΤΟΥΛΑ ΞΕΚΟΛΑΜΕ ΕΛΑΦΡΑ ΤΑ ΠΛΑΙΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΤΙΣ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ.

ΑΦΟΥ ΕΤΟΙΜΑΣΤΟΥΝ ΤΑ ΦΥΛΛΑ ΤΙΣ ΚΡΕΠΑΣ ΜΑΣ ΤΙΣ ΚΟΒΟΥΜΕ ΚΑΤΑ ΜΗΚΟΣ Κ ΚΑΤΑ ΠΛΑΤΟΣ,ΔΗΛ ΑΠΟ ΤΟ 1 ΦΥΛΛΟ ΚΡΕΠΑΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ 4 ΜΙΚΡΑ ΤΡΙΓΩΝΑΚΙΑ...

ΑΛΕΙΦΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗ ΜΕΡΕΝΤΑ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΤΙΣ ΦΡΑΟΥΛΕΣ ΤΟ ΜΠΙΣΚΟΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΦΟΥΝΤΟΥΚΙ Κ ΤΑ ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΣΑΝ ΡΟΛΑΚΙΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΜΑΓΚΩΣΟΥΜΕ ΜΕ ΟΔΟΝΤΟΓΛΥΦΙΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΞΟΥΝ...

 
ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!

14 σχόλια:

  1. τρελα τρελα η συνταγή σου...θέλω να τις φάω ολεςςςςς.....φιλιαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχες!
    Μας γλύκανες φραουλένια!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να σα στε καλα φιλεναδες με εκεινα κ με τουτα ομως δεν λεω να το κλεισω το στομα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βικάκι ΤΕΛΕΙΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπημενος συνδυασμος σοκολατα - φραουλα!!
    Τελειες γλυκιες μπουκιτσες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. υπάρχει μερέντα δύο γεύσεων;;;
    ωραίο γλυκάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μανουσινα μου εγω εχω βρει σε ενα συγκεκριμενο σουπερ μαρκετ εχει σοκολατα-βανιλια , σοκολατα - φραουλα & σοκολατα-μπανανα
      Καλο Σαββατοκύριακο!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Βίκυ μου τέλειες να είχα μια τώρα!!!!!Να είσαι καλά καλό σ/κ φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μμμμμμμ ΒΙκούλα μου θέλωωωωω!!!!!!
    Φραουλένιες και τέλειες!!!!!Φιλάκιααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πεθαίνω τώρα όμως! Χριστός Ανέστη Βικάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή